dinsdag 8 juli 2014

Mijn Verslavingen ~

Verslavingen, wie heeft ze niet. De één wat meer dan de andere, het kan een slechte verslaving zijn of iets dat vanzelf weer over waait. Vandaag ga ik jullie wat vertellen over mijn verslavingen en mijn ervaringen ernaar. Want ja .. ik heb wel een paar verslavingen (:

1. Series



Okay, even eerlijk. Als ik een leuke serie vind ben ik echt vastgeplakt aan mijn computer. Ik kan dan ook niet stoppen met kijken en ik blijf ook tot diep in de nacht me series kijken want ik kan gewoon niet stoppen haha. Wat wel stom is, is dat sommige series nog lopen zoals pretty little liars en dan moet je steeds een week wachten tot er weer een nieuwe aflevering komt. Maar je kan wel lekker snel doorkijken als er al heel veel afleveringen zijn in een nieuwe serie die je kijkt. De series die ik kijk zijn - Pretty little liars, The 100, The Fosters, 90210, Devious Maids, Orange is the new black en An American horror story. Ik heb er wel meer gekeken maar sommige daarvan zijn afgelopen.

2. Make-up kopen



Ik ben heel erg verslaafd aan het kopen van nieuwe make-up. Alles wat nieuw in het assortiment komt wil ik hebben. Natuurlijk kan dat niet altijd maar door de jaren heen heb ik wel aardig veel make-up opgespaard hahah. Vooral ook wel drugstore make-up van de kruidvat enzo, maar tegenwoordig neig ik toch ook wel meer naar de wat duurdere merken. Vroeger dacht ik altijd, achjoh dat verschil merk je helemaal niet je betaalt alleen voor de merk naam. Nou bij sommige merken kan dat heus wel zijn, maar bij heel veel ook niet. Ik heb gewoon gemerkt dat iets duurdere make-up toch echt wel langer blijft zitten en veel betere kwaliteit heeft. Nou moet ik zeggen dat ik ook wel heel vaak make-up weggooi dus zo groot is mijn stash nou ook weer niet. Je ziet het wel op de foto's hierboven (:

3. Het opruimen van mijn kamer




Dit klinkt heel erg raar, maar soms heb ik zoon dag dat ik verslaafd raak om me kamer op te ruimen hahah. Dan is bijvoorbeeld me bureau vol troep maar dan ruim ik niet alleen dat op wat er op mijn bureau ligt maar ook gelijk alle mandjes die in mijn bureau zitten en soms heb ik zoon week dat ik alles laat slingeren en dan is het een hele grote rommel en dan ga ik gewoon een hele avond opruimen haha. Niet dat ik dus altijd mijn kamer netjes hou hahah. Maar soms heb ik van die opruim dagen. Ik hou ook echt van de pinterest plaatjes, dat probeer ik ook altijd te creëren zoals je hier boven ziet haha.

4. Mijn Telefoon

Ja, naja deze kan natuurlijk niet missen in dit rijtje.. ik denk dat iedereen in 2014 nu wel verslaafd is aan zijn telefoon en al zijn/haar apps erop. Vooral aan whatsapp geloof ik haha. Iedereen weet wel wat ik bedoel, en jullie krijgen vast ook wel opmerkingen van jullie ouder(s) om hun telefoon neer te leggen haha.






Dit waren een paar van mijn verslavingen, wat zijn jullie verslavingen? laat het achter in de comments.

xx










Geen opmerkingen:

Een reactie posten