zondag 25 mei 2014

8 beauty Musthaves ♡


Hey girls! Eerder had ik al een artikel over de dingen die je zoizo bij je moest hebben in je essential kit maar vandaag heb ik een artikel over de 8 beauty musthaves die je gewoon zoizo in je beauty la moet hebben liggen. Naja moet moet, gewoon wat een aanrader is om te hebben haha.

1. Eyeliner - Eyeliner spiced je look echt wat meer op, je krijgt een sprekende blik en ik vind het persoonlijk erg mooi. Ben je niet goed in eyeliner gewoon blijven oefenen! Ik was er vroeger ook echt horrible, maar door de jaren heen heb ik veel kunnen oefenen en kan ik het nu veel beter.

2. Pincet - Zonder pincet ben je nergens, je moet die wenkbrauwen toch een beetje bij houden haha. Je hoort de laatste tijd steeds meer mensen hun wenkbrauwen laten uit groeien. Maar ik vind dit echt een NOT. Je wenkbrauwen mooi epileren vind ik echt een must.


3. Rode Lipstick - Je weet maar nooit of je hebt hem nodig, je hebt plotseling een belangrijk gesprek of een feestje en je kan van een simpele daglook al snel een mooie fashionable look maken met rode lipstick. Dit is echt een must. Als rood je niet staat neem dan een andere knallende kleur, zoals diep roze.

4. Wenkbrauw potloot/poeder - Als je je wenkbrauwen inkleurt vind ik dat je meer spraak in je gezicht brengt en meer spanning. Je wenkbrauwen moeten een tintje donkerder zijn dan je haar kleur dat is het mooist. Dus kies niet een te lichte kleur, maar ook zeker niet te donker!


5. Goede Kwasten - Zorg voor goede kwasten, want zonder goede kwasten is je look al gelijk veel minder mooi en is het eigenlijk vet zonde van je oogschaduw. Ik heb door de jaren heen echt geleerd dat goede kwasten echt beter hun werk doen dan wat minder goede.


6. Nacht- en/of Dagcrème - Als je make-up op je gezicht doet moet je je gezicht daarna ook goed kunnen verzorgen, een nacht- en/of dagcrème is dan ook een echte must. Want anders moisturize je je gezicht niet droogt het sneller uit en krijg je sneller rimpels.


7. Nude palette - Iedereen heeft een nude palette nodig, dit is het palette dat je waarschijnlijk heel vaak gebruikt omdat je er heel veel mee kan doen. Het is de basis van de make-up looks en iedereen zou een nude palette moeten hebben. Of het nou het naked palette is of het nude palette van catrice.

8. Bodysplash - Een lekkere fruitige geur die je gewoon lekker snel over je hele lichaam kan spuiten is echt een must! Vooral nu het zomer word is het heerlijk om niet een zware parfum op te doen maar een lekkere lichte bodysplash!


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten