donderdag 1 mei 2014

Get The Look: Jessica Alba Golden Globes 2013

Hay Meiden,

Altijd al de look van Jessica Alba gewild?
Want ik heb voor jullie zoon soort zelfde producten opgezocht die je in NL kan kopen die Jessica heeft gebruikt om deze look te maken.
Willen jullie dit weten lees dan veder in dit artikel en ik laat je weten welke soort Nederlandse producten hier het meeste op lijken!
lots of reading pleasure (: haha





Laten we eerst beginnen met het meest opvallende haar lippen! Ze heeft een hele mooie tangerine (manderijn) kleurige lippen. Er zijn veel verschillende kleuren tangerine, maar heb uiteindelijk gekozen voor de L'Oréal Color Riche Extraordinaire 204 Tangerine Sonate deze lijkt het meest op haar kleur lippen. 







Dan haar wenkbrauwen. Ze zijn heel subtiel aangezet met een lichte poeder. De poeder die ik hiervoor heb uitgekozen is de Make-Up Studio Brow Powder Blond. Dit is een hele mooie subtiele kleur en kan je zeker gebruiken voor Jessica's look!




Nu de oogschaduw, ze heeft een hele mooie shimmery nude oogschaduw en ik heb hiervoor een heel mooi palletje uitgekozen namelijk de absolute nude eyeshadow pallete van catrice. Deze heeft hele mooie nude kleuren met ook een paar shimmer er tussen. Het is perfect voor deze look !




Ze heeft een hele mooie bronzer, en als ik had geweten welke het echt was had ik hem zeker gekocht hahah. Voor brozer heb ik gekozen voor de NYC Big & Bold Bronzing powder. Deze bronzer is erg mooi en heeft een kleine glitter. Niet te veel, maar heel subtiel.



Dit was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot snel! xoxo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten