maandag 5 mei 2014

celebs with/without make-up

Hay meiden,

In dit artikel laat ik jullie 6 celebs zien zonder / met make-up zien. Zodat je het verschil kan zien (: Ik vond het heel leuk
om dit op te zoeken, en ik hoop dat jullie dit artikel ook leuk vinden ! Veel lees plezier.





    
    Vanessa Hudgens



Met een bruin kleurtje en mooie make-up zit Vanessa er top uit!
Maar zonder die mooie bruine huid en de mooie make-up
ziet ze er heel anders uit. Op deze foto lijkt ziet ze er heel erg
slonzig uit en niet erg verzorgd. Maar afschuwelijk is het nou
ook weer niet hoor Vanessa (:

    
    Beyoncé



Tja, wat moet ik hier over zeggen. Ondanks het olie-achtige gezicht
ziet Beyoncé er fantastisch uit zonder make-up. Heel veel mensen met 
een kleurtje zien er altijd geweldig uit zonder make-up en maakt het
helemaal niks uit of ze nou wel of niet make-up op hebben.  


    Kim Kardashian



Op deze foto's zie je heel goed dat Kim niet zo erg gephotoshopped
word. Haar onzuiverheden denk ik wel hoor, maar de kaak-lijn,
jukbeenderen en lippen heeft ze echt gewoon van zich zelf. Maar
Kim kan wel een beetje make-up gebruiken vind ik! Maarja we zien
er allemaal niet zo fantastisch uit zonder make-up toch?


   Amanda Seyfried


Amanda zier er op de rode loper echt stunning uit! Maar zonder
make-up is ze ook gewoon een typische vrouw, niet erg boeiend.
Maar als ze make-up op heeft komen haar ogen erg mooi uit en ziet
ze er gewoon perfect uit.


    Lauren Conrad



Ondanks de rare foto vind ik Lauren niet lelijk zonder 
make-up, eigenlijk gewoon heel normaal om naar te kijken. 
Ze ziet er echt mooi uit met make-up, maar zonder
kan ook prima. Mooi meegenomen Lauren!


    Katy Perry 



Katy ziet er als een echte vrouw uit op de rode loper.
Maar zonder make-up vind ik haar echt een beetje een
klein meisje. I don't know ik vind haar met make-up toch
wat mooier en volwassener.

xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten