zaterdag 17 mei 2014

Mijn favoriete apps !

Hay, vandaag laat ik jullie mijn favoriete apps zien, die ik dagelijks gebruik en ik super leuk vind!
Ik heb een iphone 5s en heb 91 apps,
daar zitten een aantal hele leuke tussen en die wil ik graag met jullie delen. Ik heb veel apps en hieronder heb ik een selectie gemaakt,
ik vind deze apps echt geweldig en ik gebruik ze super vaak!


1. Instagram


Instagram is echt mijn favoriete app aller tijde!
En ik denk dat je deze app zeker wel kent.
Als je hem niet kent dit is hoe het werkt:
Je post een foto op instagram die je dan deelt met
je vrienden die jou volgen, ze kunnen deze foto liken
en erop reageren. Jij kan ook mensen volgen en dan
zie je de foto's van joun vrienden of celebs, bijvoorbeeld Cara !



2. We Heart It

We heart it is een super leuke app met fantastische foto's.
Van modellen foto's tot super mooie achtergronden.
Wat je maar zoekt alles is er, als je het maar rond fashion, beauty
of girls things is (: Als je deze app opent word je er gewoon vrolijk van!



3. ILOVEFASHIONNEWS.com


I love Fashion News heeft elke dag weer super veel nieuwe artikels.
Deze app houd je op de hoogte van het laatste fashion news
en ook leuke musthaves, styling tips, shop tips, webshops, events,
fashion en beauty trends, blogs en photo diaries.
Ik vind het een hele leuke app, en je bent up-to-date van
wat elke celeb doet en wat er mode is.


4. Room For Thoughts


Room For Thoughts is een app waar je elke dag op een 
willekeurig moment een melding krijgt dat je dan een foto moet 
maken met wat je aan het doen bent. Elke dag 365 dagen. 
Het is heel erg fun en ik vind het super leuk als je even terug 
kan scrollen en foto's kan bekijken die je die dag had gemaakt!


5. Pic Collage


Met Pic Collage kan je super leuke collages maken met foto's.
Ik vind het erg leuk om achtergronden te maken of om foto's
met je vriendinnen in een collage te zetten! Met deze app is 
dat super makkelijk. Zeker een aanrader dus !


6. Beautylish

Beautylish is een hele leuke Amerikaanse app waar
je tips en tricks kan lezen over make-up en ook make-up 
kunt bestellen. Er staan Revieuws op en video's het is erg leuk 
en ik kijk er soms op voor inspiratie om nieuwe dingen te leren!


7. GTRacing2

Oké, het klinkt heel raar maar ik hou echt heel erg van race 
spelletjes! En dit is echt mijn favoriet! Bij deze app heb je echt
het gevoel alsof je echt aan het racen bent en het is ook echt
niet moeilijk! Ik speel het al best lang en zit al ver in de levels(:
Voor iedereen die ook van race spelletjes houden dit is echt
een hele leuke!


8. Squareready 

Met deze app kan je om je foto een wit randje doen zodat 
de foto perfect op instagram past. Want als je hem gewoon 
op instagram zet en je geen wit randje erom heen hebt
word de foto uitgesneden en ingezoomd en soms ziet
dat er echt heel lelijk uit! Dus daarom gebruik ik deze 
app heel vaak!



Dit waren een paar van mijn favoriete apps! 
Natuurlijk niet alle, anders zou ik nog 3 uur bezig zijn hhaha! 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot snel! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten