vrijdag 6 juni 2014

Mascara tips ♥


Vandaag heb ik voor jullie een aantal tips zodat je mascara er perfect uitziet. Mascara is echt de meest gebruikte make-up product ter wereld. Zonder mascara is je look ook niet af, de meeste mensen die met make-up beginnen, beginnen ook meestal met een laagje mascara. Je hebt een normale mascara en een waterproof mascara. Waterproof kan je beter alleen gebruiken als het echt nodig is want waterproof droogt de haartjes uit. Ik gebruik nu de mascara van L'oréal Paris - Miss Manga



Tips voor Mascara -


  • Neem een niet al te klonterige mascara want dan gaan je wimpers helemaal aan elkaar plakken en dat ziet er niet mooi uit.
  • Beweeg je mascara borsteltje op en neer, verticaal en horizontaal.
  • Pomp je mascara niet op en neer om er meer mascara op te krijgen, probeer hem er voorzichtig uit te krijgen want als je het gaat pompen komt er lucht bij en droogt je mascara sneller uit.
  • Heb je hele lichte wimpers en vind je zwart te donker staan, neem dan een bruine mascara dit geeft nog steeds hetzelfde effect alleen dan wat neutraler.
  • Kies een mascara uit naar jou keuze, wil je lange en slanke wimpers zoek dan naar zoon mascara wil je juist dikkere wimpers met meer volume ga dan op zoek naar die. 
  • Test uit wat je het fijnst vind, door de jaren heen heb ik geleerd dat ik dunne borsteltjes het fijnst vind. Een mascara die mijn wimpers meer volume geeft.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten