vrijdag 27 juni 2014

Review - L'oreal Cating Sunkiss Jelly

Vandaag heb ik voor jullie de L'oreal Casting Sunkiss Jelly uitgeprobeerd,
Naar mijn ervaring helpt het erg goed, maar ik heb erg veel haar dus ik kan maar 1 x doen met 1 tube en dan zit er nog een klein beetje in ongeveer een kwart van een kwart hahah. Maar dat komt omdat ik heel lang en echt super dik haar heb. Heel veel meiden hebben de helft van mijn haar haha. Dus ik heb ook 2 tube's gekocht.




Dit is mijn haar voordat ik het heb gebruikt, je ziet aan de linkerkant al wel blondere plukken maar dat is altijd al zo geweest. Ik heb niet echt 1 kleur haar, ik heb heel veel lichte plukken door mijn haar, gewoon uit mezelf. Ik heb ooit wel high lights gehad maar die zijn er al lang weer uitgegroeid.


       


Ik heb nummer 03 hebt ook nog 01 en 02 die zijn voor mensen 
met donkerder haar en 03 was prima voor mij. Je kan het op je gehele haar insmeren of in een paar plukjes voor een high light effect.


Ik heb me haar verdeeld en ik heb eerst de onderste laag gedaan en daarna deed ik de middelste laag en toen de bovenste laag. Nadat ik de laatste laag had gedaan ging ik overal nog even snel overheen zodat ik zeker wist dat ik niks was vergeten. Je hebt wel veel nodig voor 1 plukje maarja dat kan natuurlijk ook aan mijn dikke haar liggen. Ik had voor de zekerheid een handdoekje omgedaan maar dat is niet nodig want het geeft niet af, ook niet aan je handen. Als je alles hebt gedaan, kan je het gaat föhnen of in de zon laten opdrogen.






En dat is dit het resulaat! Ik vind het super mooi en je ziet ook echt dat een paar plukjes echt een stuk lichter zijn maar dat komt omdat die zoizo al lichter waren dus dan pakte het beter op die plukjes en werd het blonder. Ik vind het heel mooi en het heeft echt gewerkt.Maar nu was ik nieuwsgierig hoe het zou zijn als ik het nog een keer deed. Want er stond op het pakje dat je voor een blonder resultaat je het nog een keer kan doen maar er moeten wel 3 dagen tussen zitten. Dus ik ging 3 dagen later het nog een keer doen (:







Nou en dit is het resultaat na 3 x doen! Het is nu wel weer iets donkerder geworden maar niet zoals het was. Ik vond het heel cool om het kleur verschil zo te zien echt gaaf. Dit was mijn review, ik hoop dat jullie het leuk vonden.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten