dinsdag 10 juni 2014

Nicole Polizzi - Toen & Nu

Hey,  
Ik heb hier een aantal foto's van Nicole Polizzi  toen en nu. Zo is ze door de jaren heen veranderd! Ik zelf vind dat ze erg veel is veranderd en alleen maar mooier is geworden. Ze is inmiddels 27, heeft een zoontje van 2 jaar en is zwanger van een baby girl! en oja! ze is ook verloofd van jionni.





Dit is Nicole toen ze nog super jong was, 
ik weet niet precies hoe oud maar ik denk 
dat ze hier 3 a 4 jaar oud is.

Aw kijk hoe schattig! Hier was ze ongeveer 
8 a 9 jaar oud! Je ziet haar gezicht hier ook wel in terug!
Echt een hele leuke foto.


Hier was snooki ongeveer 13 a 14 jaar denk ik, 
het is best moeilijk te zien! Wat denk jij?


Hahah dit is Nicole als cheerleader! 
Ze zat nu waarschijnlijk op een American Highschool 
en ik vind het echt een leuke foto. Hier is ze 16 jaar.


Dit was Snooki's senior year ! 
En ze is hier 17 of 18. Je ziet hier echt de kleding stijl van vroeger haha.


hahahahah te leuk! Haar senior prom. 
Het verschil tussen deze foto en die van hiervoor 
is dat ze veel bruiner is! Ze is hier ook 17 of 18. 


Even een tijdsprongetje. Hier was ze 
beroemd als snookie van jersey shore. 
En deze foto is genomen in 2007.


Hier is nicole weer iets voller. 
Dit was in 2010 en ook nog steeds in jersey shore.
Daardoor ziet ze er waarschijnlijk ook zo uit. Door al de drank.


Dit is snooki in 2012 en ze is zwanger van Lorenzo, 
hier was ze nog steeds wat voller en na 
haar zwangerschap ging ze erg sporten.


En dit is ze in 2013! Al een stuk dunner en erg mooi. 
Ze heeft inmiddels Lorenzo gekregen en is erg veel gaan sporten.


Nicole in 2014 een recente foto! 
Ze is super veel afgevallen en ze ziet er fantastisch uit! 
Haar rode haar is ook erg mooi. 


Deze foto heeft ze laatst geposted op instagram. 
Je ziet haar kleine zwangerschaps buikje al opkomen! En ze straalt helemaal ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten