maandag 2 juni 2014

Verschillende Pony's

Wil jij graag een pony maar weet je niet wat voorn en wat voor soorten je hebt? Dan is dit artikel iets
voor jou. Hieronder staan namelijk 3 verschillende pony's met tips en tricks erbij. Hoe je je kunt stylen en welke celeb die pony heeft. Ook bij welk hoofdvorm de pony het beste past.

Lange, schuine pony 


Deze pony past bij heel veel soorten haar type. Je kan de pony föhnen, steil, krullend of golvend maken. Deze pony is ook snel bij te groeien. Deze pony geeft wat meer volume in je gezicht en het staat bij vrijwel elk soort hoofd vorm. Ik heb deze pony zelf ook gehad en in de tijd dat ik deze pony had vond ik het erg leuk en je haar zit al snel goed. Jennifer Aniston heeft deze pony en ik vind het erg leuk bij haar staan.



Botte pony tot je wenkbrauwen 

Dit past goed bij een lang, smal gezicht.
Vooral omdat het je gezicht dan wat meer vorm geeft en het ronder laat lijken. Je kan het beste deze pony nemen als je dik, steil haar heb. Maar met krullen kan het ook. Deze pony laat je ogen ook heel goed opvallen! Zoë heeft een botte pony.




       Piekerige pony

Als je al een botte pony hebt kan je bijvoorbeeld een piekerige pony laten knippen, dit is wat luchtiger en staat goed bij wat steviger haar dat je wat luchtiger eruit wilt laten zien. Lea heeft een hele mooie luchtige pony, en ik vind het heel erg mooi bij haar staan. Een luchtige pony kan je ook altijd nog een beetje föhnen zodat het nog wat speelser is.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten