woensdag 16 april 2014

2014 Kids' Choice Awards

Dit zijn de foto's van de Make-up & Haar looks van de celebs op de Kids 'Choice Awards ! Ik ga mijn mening geven over de make-up en het haar. 

Lea Michele 



I love love love haar make-up hier! 
Wauw! Ze heeft een naturale ooglook en dat combineert ze perfect met haar fel roze lippen! De bronzer en de highligter maken het super lief! Lea's haar zit super mooi! Haar ombré is prachtig en de waves staan super leuk! Deze look is zeker helemaal perfect! goed gedaan Michele 

Zendaya Coleman 



Ik vind dit een super mooie look! Het haar is mooi en jong. Haar make-up is heel mooi en niet te veel ! De rode lippen staan super mooi met haar ondertoon en haar kleur haar. Het enige min punt is dat ze te veel concealer / highlighter onder haar ogen heeft, het is te wit. Maar voorderest is het wel erg mooi! 

Kaley Cuoco



Het eerste dat ik dacht was Verschikkelijk !! Van het haar tot aan de make-up alles is lelijk. De make-up kan een 5 jarige nog wel en het haar is zo ouderwets!
Het enige mooie zijn haar wangen, de blush heeft een erg mooie glans! Maar dat is ook het enige mooie wat er aan is hahah! Op naar de volgende.

Victoria Justice



Kun je perfectie zeggen? Victoria is een van die zeldzame celebs die nooit een lelijke haar of make-up look op de rode loper heeft. Het is altijd prachtig! Simpele make-up en simpel haar. Maar toch heeft het iets het past gewoon perfect bij Justice! Good job girl! 

Bella Thorne 



Wow super mooi zeg! Heel erg mooi.
der make-up past precies bij haar ogen, der haar en jurk ! Het haar past precies bij haar ogen, jurk en make-up en Bella's jurk past precies bij haar make-up, ogen en haar! Alles past gewoon precies bij elkaar super mooie kleuren combinaties!

Debby Ryan 


Ik weet het niet... Haar make-up en haar is wel mooi maar ik denk dat die piercing echt de hele look verpest. Misschien hoort het wel bij haar image maar ik vind het niet perfect. Haar lip kleur is wel erg mooi.

Jayma Mays



Dit is een erg jeugdige look voor haar leeftijd. Maarja het is natuurlijk ook de Kids' Choiche Awards (: 
Ik vind haar haar super mooi staan bij haar gezichts vorm en der make-up is ook echt mooi!

Selena Gomez



Ik vind het een beetje tegen vallen. Selena heeft altijd zulke mooie looks en dit is een beetje mweh en haar, haar is een beetje te rommelig. Ik had beter verwacht , Selena's lipgloss is wel erg mooi (;

Ariana Grande

  
Ariana Grande ziet er echt flawless uit!
Haar haar zit anders dan normaal en ik vind het prachtig! Ariana's make-up zit ook perfect! Niet te veel en niet te weinig. Al hoewel haar huid ziet er wel een beetje oranje uit. Maar dat kan ook door haar mooie jurkje komen hhah ❥

Pia Mia Perez



Ik vind Pia's make-up erg mooi!
Haar mat rode lippen zijn erg mooi en der haar zit ook echt super mooi! Maar ik vind haar ogen iets minder, ze lijkt een beetje verdrietig en moe. Maar haar wenkbrauwen zijn wel heel erg mooi,
perfecte shape. Pia's bandana is ook heel tof het geeft de look een zomer's gevoel (:


Dit waren alle looks die ik heb beoordeeld!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en tot snel ! xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten