zaterdag 5 april 2014

What a Beauty - Tag

Hoevaak was jij je gezicht op een dag?
Ik was ‘s ochtends 1 keer en als ik mijn make-up er af ga halen. 
Welk huidtype heb je? Normaal / gemengd. 
Welke face wash gebruik je op dit moment?
Ik gebruik op het moment de face wash van Clearasil
.


Welke dagcreme gebruik je? Ik gebruik de dag crème van oriflame deze is heel erg lekker en ruikt naar lavendel mmmh !

Heb je sproeten?
Nee, ik heb geen sproeten !
Gebruik je een oogcreme? Nee, ik gebruik geen oogcrème en met mijn 15 jaar is dat geloof ik nog niet nodig haha 
Heb of had je last van acne?  Nee, ik heb niet last van acne. Ja af en toe een beetje oneffenheden maar geen acne.




Welke foundation gebruik je op dit moment?  Ik gebruik nu de foundation GOSH - X-ceptional wear liquid foundation.
En welke concealer gebruik je?
Een concealer stick van E.L.F

Weet je wat de ondertoon van je gezichtshuid?  Ik weet het niet                 helemaal zeker, maar ik geloof dat ik een beetje geel ben.

Wat vind je van valse wimpers? Ik vind het leuk voor een feestje. Maar het hoeft niet in het dagelijkse leven.
Wist je dat je je mascara elke drie maanden moet verwisselen?  Ja, maar dat doe ik niet (: hehe

Van welk merk is je mascara?  Ik gebruik er nu één van Rimmel London.
Sephora of MAC? Sephora, die heeft veel meer keus (:




Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?  Een beauty blender, en veel kwasten :)
Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?  De primer van urban decay

En voor je gezicht? E.L.F face primer
Wat is je favoriete oogschaduwkleur? Het hele Urban Decay 3 palette.
Oogpotlood of eyeliner? Eyeliner. Gebruik bijna nooit oogpotlood, eyeliner gebruik ik bijna elke dag (:
Prik je vaak in je ogen met een oogpotlood? Wat? Nee.
Gebruik je minerale make-up?
Nee.




Welke lipstickkleur is je favoriet?                                                            Ik hou wel erg veel van rode lippen (:
En welke kleur lipgloss? Gewoon een nude vind ik altijd wel mooi.
Wat is je favoriete blush op dit moment? Sephora - Rasberry
Gebruik je liever drugstore make-up of de wat duurdere merken? Duurder is beter maar Drugstore is leuker (:
Heb je er ooit over nagedacht om make-up lessen te nemen? Ja zeker !
Ben je een beetje klungelig als je je make-up aanbrengt?
Nee totaal niet.

Aan welke make-up fout heb je echt een hekel?
De verkeerde kleur foundation, vlekkerig aangebracht.



Hou je van felle make-up of natuurlijk ogende make-up?Ik ben dol op de natural look, en dan met felle lippen.

Van welke celebrity vind je de make-up echt prachtig? 
Miranda Kerr, haar make-up ziet er altijd schitterend uit!
Stel: je moet de deur uit, maar je mag slechts 1 product gebruiken om je mee op te maken, welk product zou dat zijn?
Lipstick
Zou je het huis kunnen verlaten zonder make-up op? Ja, maar liever niet.



Vind je dat je er zonder make-up nog steeds goed uitziet? Haha ja vind ik wel (:
Wat is, volgens jou, het beste make-up merk?
Ik vind Urban Decay erg goed.

En als laatste: wat vind je van make-up?
I love make-up ! Ik vind het niet alleen mooi, ik vind het ook gewoon super leuk om op te doen. En elke morgen weer een nieuwe creatie te creëren! 

Dit was de what a beauty tag! 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot snel! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten