zondag 6 april 2014

MOTD ♡

Hii Girls,

Vandaag heb ik een: Make-up of the day!
Dat betekend dat ik jullie laat zien welke producten ik
vandaag heb gebruikt ! ❤ 

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en hier inspiratie aan op doen!
Lees veder als je wilt weten welke producten ik heb gebruikt (:

xoxo





Dit is mijn look voor vandaag, ik heb lichte kleuren gebruikt en een eyeliner lijntje voor iets meer uitstraling. Dit zijn de producten die ik voor deze look heb gebruikt:

-Face Primer E.L.F
-Gosh x-ceptional wear foundation
-skin Finish compact powder Catrice
-E.LF concealer stick
-Catrice eyebrow pencil
-Catrice eyebrow powder
-NYC big bold bronzing powder
-NARS - albatros highlighter
-Urban decay eyeshadow primer
-Urban decay NAKED 3 pallete
-Primark eyliner pen
-Lash accelerator mascara Maybelline
-Shiny licious fruity gloss Maybelline
-E.L.F Make-Up Mist & Set


Dit was mijn MOTD ♥
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot snel!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten