zondag 6 april 2014

Wallen, wat doe je er tegen?


Heb je elke dag weer die vervelende wallen, en gaan ze maar niet weg? Zie je er elke dag moe uit? Ik ga jullie vandaag 8 tips geven om je wallen te voorkomen, verbergen
en te laten verdwijnen! Ik hoop dat jullie hier iets aan hadden, en veel lees plezier (:




  • Doe er wat foundation of concealer over heen en gebruik lichte highlighter voor een open blik. Bijv. NARS - albatros.
  • veel water drinken zocht ervoor dat je huid vocht opneemt en dit vermindert wallen
  • Een plakje komkommer onder je ogen kan ook helpen!
  • domp theezakjes in koud water en leg ze op je oogleden de kou vermindert de zwelling.
  • Leg voordat je gaat slapen 2 eetlepels in de vriezer, s'ochtends er op leggen en tadaaa je wallen zijn weg.
  • Reinig je gezicht voor dat je gaat slapen heel goed. Want als er nog wat oogschaduw of mascara op je gezicht zit en dit bij je wallen komt kunnen je wallen gaan opzwellen, en dat willen we allemaal voorkomen!
  • Mijn laatste tip is ga vroeg slapen! Ik zeg niet dat ik het altijd doe, maar om wallen te voorkomen is dat toch tip nummer 1 ! Dus als je iets belangrijks heb de volgende dag. Duik dan vroeg je bed in!

Ik hoop dat jullie hier iets aan hadden! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten