zaterdag 5 april 2014

Look onder 10,-

Hii vandaag laat ik jullie zien hoe je een hele make-up look
maakt onder 10,- Dit lijkt onmogelijk maar ik ga
de uitdaging aan om een look te vinden onder de 10,-
Laten we aan de slag gaan.

Dit is de look die ik gevonden heb:



Foundation & Concealer 

Dit is de all about matt oil-free foundation van essence,
deze kost- €3,95 en is super goed voor deze look vooral
omdat het een matte foundation is, nu heb je geen poeder nodig
omdat je hoofd niet glanst.
Deze foundation is erg goed en blijft ook best goed zitten
voor de prijs. Ik heb hem zelf ook en ik vind hem erg fijn.
En deze foundation gebruiken we natuurlijk ook gelijk als concealer.




Wenkbrauwen & Oogpotlood

Sommige mensen gebruiken niks op hun wenkbrauwen.
Maar voor de mensen die het wel gebruiken, kan je het beste voor de
Hema wenkbrauw potlood deze kost maar €2 en er zit ook een borsteltje bij.
Hij werkt prima voor de prijs en voor een look onder de 10,- kan je hem ook nog gebruiken
als oogpotlood als je dat zou willen haha. Maar je zou ook gewoon een ook gewoon een oogpotlood kunnen kopen en die dan ook als wenkbrauwen potlood gebruiken.




Lippen & Blush


Ik weet niet of je er ooit hebt van gehoord ik wel (:
Je kan je lippenstift ook gebruiken als blush! Je ziet ook wel een zoon tubetje waar op staat lip & blush tint. Ik heb die wel is getest en op de wangen is die wel erg mooi, maar zodra je hem op je lippen doet is die echt afschuwelijk. Dus vandaag gebruiken we gewoon een lippenstift en en gebruiken we die ook als blush. Ik heb hiervoor gebruikt de lipstick van elf - Classy.
Deze is €1 dus super cheap. Het is een mooie roze lipstick die ook goed te gebruiken is voor je wangetjes (:


Oogschaduw, Bronzer & Highlighter

Deze Essence Ticket To Paradise Shimmer Powder heeft een mooie glans voor een higlighter en een mooie kleur voor en bronzer. Hierdoor lijkt het alsof je je highlighter over je brozer hebt gedaan en dat zit er heel mooi uit. Omdat het zoon mooie glans heeft kan je hem ook makkelijk gebruiken als oogschaduw en zo heb je een oogschaduw, bronzer en highlighter in 1 ! En dat voor maar €2,99.



Dit waren alle producten voor een look onder de 10,- euro! 
Hier onder nog even de prijzen (:

Foundation & Concealer:              Essence all about matt - €3,95
Wenkbrauwen & Oogpotlood:                    Hema potlood - €2
Lipstick & Blush:                                   Elf Classy lipstick - €1
Oogschaduw, Bronzer & Highlighter: Ticket to paradise - €2,99  
                                                               -----------------------------
                                                                            € 9,94

Net op het nippertje hahah! Maar wel een complete look onder de €10.
Zo zie je maar make-up hoeft niet duur te zijn, je moet gewoon de goede
combinaties vinden ! 

xx 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten